El Director Comercial del CIRE assisteix a la formació “Gestió responsable envers la societat: estratègia d’impacte”, organitzada per Respon.cat

La formació ha posat el focus en com les organitzacions poden generar valor social alineant la seva activitat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

El Director Comercial del Centre d’Iniciatives per a la Reinserció (CIRE), Àlex Tamames, ha participat recentment en la formació “Gestió responsable envers la societat: estratègia d’impacte”, impulsada per Respon.cat, l’organisme de referència en responsabilitat social empresarial a Catalunya. Aquesta formació, adreçada a professionals i directius compromesos amb una gestió sostenible i ètica, ha posat el focus en com les organitzacions poden generar valor social alineant la seva activitat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Durant la jornada, celebrada en format presencial i amb la participació de representants d’empreses, entitats socials i administració pública, es van exposar bones pràctiques i models d’impacte social positiu. El Director Comercial del CIRE va poder compartir l’experiència de l’entitat en l’àmbit de la reinserció sociolaboral a través del treball i la formació dins dels centres penitenciaris, així com els valors que impulsen la seva activitat: compromís social, segona oportunitat i col·laboració amb el teixit empresarial.

La participació en aquesta formació reforça l’estratègia del CIRE d’avançar cap a un model de gestió més conscient i integrat en la societat, i d’establir aliances amb actors clau de l’economia responsable. Així mateix, contribueix a consolidar el posicionament del CIRE com a agent actiu de transformació social, mitjançant projectes que combinen competitivitat, inclusió i sostenibilitat.

La formació ha estat una oportunitat per continuar treballant des del CIRE amb una visió a llarg termini: construir una societat més justa, on el treball digne i la responsabilitat col·lectiva siguin pilars per a la convivència i el progrés.

Altres casos i notícies